Burger King, jedan od najvećih brendova u SAD, dao je jednokratni popust kupcima zbog kojeg su izgubili milione dolara. Bez obzira na to stručnjaci savetuju da je pravo vreme da kupite njihove deonice. Analitičari iz Krejg Haluma smatraju da deonice Burger Kinga treba kupiti pre nego što se smiri "frka" koja je nastala oko prejeftinog pilećeg sendviča i drugih proizvoda kompanije. Deonice ove kompanije prodaju se kao da će se kopmanija ugasiti, napisao je Džeremi Hemblin, jedan od zaposlenih uz Krejg Halumu. Kada se berza zatvorila u sredu cena deonica bila je 7,26 dolara. Popust koji su nudili svojim korisnicima koštao ih je 12,6 miilona dolara u prodaji odnosno, 10,2 miliona dolara profita.
Burger King, jedan od najvećih brendova u SAD, dao je jednokratni popust kupcima zbog kojeg su izgubili milione dolara. Bez obzira na to stručnjaci savetuju da je pravo vreme da kupite njihove deonice.
Analitičari iz Krejg Haluma smatraju da deonice Burger Kinga treba kupiti pre nego što se smiri "frka" koja je nastala oko prejeftinog pilećeg sendviča i drugih proizvoda kompanije.
"Deonice ove kompanije prodaju se kao da će se kopmanija ugasiti", napisao je Džeremi Hemblin, jedan od zaposlenih uz Krejg Halumu.
Kada se berza zatvorila u sredu cena deonica bila je 7,26 dolara, piše CNBC, prenosi portal Klix.
Popust koji su nudili svojim korisnicima koštao ih je 12,6 miilona dolara u prodaji odnosno, 10,2 miliona dolara profita. Izvršni direktor kompanije je rekao da je ovo greška koja se sigurno neće ponoviti, naglasivši da veruje u budućnost ove kompanije.
Ono sto je pozitivno i zbog čega Džeremi Hemblin savetuje kupovine deonica jeste da je ovakav popust sigurno doveo nove mušterije u Burger King, ali i da konkurencija nije u stanju da iskoristi krizu jer se i sama bori sa problemima, prvenstveno misleći na Mek Donalds koji prolazi kroz smenu izvršnog odbora, ali i kompaniju Vendi's koja je trenutno fokusirana na promociju doručka kao glavnog proizvoda.